ÁSZF

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) melyek érvényesek minden, a 2K20.HU Kft. (mint „Értékesítő”) és Vásárlói között, a www.2k20.hu webáruházban (továbbiakban „Webáruház”) létrejött szerződések esetén.

1. A Webáruház üzemeltetője

A Portál üzemeltetője a 2K20.HU Korlátolt Felelősségű Társaság, melynek adatai a következők:

Cégjegyzékszám: 18-09-114287
Székhely: 9700 Szombathely, Lovas út 23.
Adószám: 27915031-2-18
Közösségi adószám: HU27915031

Ügyfélszolgálat:
Telefon: 06 20 472 17 13
E-mail: info@2k20.hu

2. Regisztráció

A webáruházban történő vásárláshoz regisztráció szükséges. Regisztrációjával elismeri, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta, az abban foglaltakkal egyetért, és kötelezettséget vállal arra, hogy a regisztráció során valós adatokat ad meg. Amennyiben a Vásárló elmulasztja ezen tájékoztatási kötelezettségét, vagy valótlan adatokat közöl (például hibás e-mail vagy szállítási cím, vagy olyan telefonszámot ad meg, melyen nem érhető el), a webáruház üzemeltetője jogosult a szerződéstől elállni, annak teljesítését megtagadni.

A regisztráció során az alábbi adatok megadása kötelező:
– Email cím
– Jelszó
– Név / Cégnév
– Lakcím
– Telefonszám

Szállítási címet csak akkor szükséges megadnia, ha az számlázási címétől eltér. Ellenkező esetben a webáruház a számlázási címet veszi alapul minden rendelés esetén. A napközbeni telefonszám közlése azért fontos, mert sürgős információk mellett (pl. esetleges, fel nem tüntetett készlethiány vagy hibásan szereplő készlet mennyiség) adott esetben a kiszállítás időpontját is telefonon egyeztetjük a Vásárlóval. Amennyiben telefonon nem tudjuk felvenni a kapcsolatot, a termékek szállítási ideje meghosszabbodhat.

A regisztrációval Vásárló kijelenti, hogy cselekvőképes, és a rendelés megtételére jogosult.

Vásárló kötelezettséget vállal arra, hogy amennyiben adataiban változás következik be, ezen változásokat haladéktalanul átvezeti a honlapon regisztrációjában, illetve erről más megfelelő módon haladéktalanul értesíti az Értékesítőt.

3. Adatvédelem

A weboldal böngészése egyúttal az alábbi feltételek elfogadását is jelenti:a 2k20.hu weboldal, illetve annak tartalma, vagy bármely részlete szerzői jogvédelem alatt áll. Az ehhez fűződő jogok gyakorlására kizárólag a2K20.HU Kft. jogosult.
A 2K20.HU Kft. előzetes hozzájárulása (írásbeli engedélye) nélkül tilos a weboldal tartalmának egészét vagy annak részeit bármilyen formában felhasználni, átruházni, reprodukálni és/vagy terjeszteni. A 2K20.HU Kft. semmilyen természetű felelősséget nem vállal az Ön előtt megjelenő weboldal pontosságára, megbízhatóságára, aktualitására vagy tartalmára vonatkozóan, a honlapon elérhető információk, dokumentációk, vagy más írott anyagok tekintetében, illetve nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos és/vagy hibamentes lesz. A honlap, illetve az ott elérhető információk, dokumentációk, vagy más írott anyagok hozzáféréséből, illetve azok közvetett vagy közvetlen felhasználásából, a honlap használatra alkalmatlan állapotából, vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból, vagy félreérhetőségből eredő károkért és/vagy veszteségért való felelősséget a 2K20.HU Kft. kizárja. A regisztráció során megadott adatait a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint megőrizzük és bizalmasan kezeljük. A rendelés során megadott adatai a futárszolgálat részére csak a kiszállítás érdekében, célhoz kötötten kerülnek átadásra.

4. A szerződés tárgyának lényeges jellemzői

Valamennyi termék mellett megtalálja annak részletes leírását, státuszát valamint a fizetendő vételárat. A weboldalon megjelenített árak forintban értendők, magyarországi szállítási cím mellett érvényesek, és az ÁFA-t tartalmazzák.

5. Rendelés

Az oldalon feltüntetett termékeket (a továbbiakban „Termékek”) a webáruházon keresztül rendelheti meg. A megrendelés beérkezését a rendszer automatikusan visszaigazolja a regisztrációja során megadott email címre.

A megrendelés rögzítéséről és annak aktuális státuszáról e-mailben küldünk tájékoztatást. Rendelése ezen visszaigazolással válik véglegessé, azaz cégünk ezen visszaigazolással válik kötelezetté a Termék(ek) leszállítására. A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon történik, hétvégén az ügyfélszolgálat és a kiszállítás szünetel.

Értékesítő fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses, értelmezhetetlen, vagy a vásárlási feltételeknek nem felel meg, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását Vásárló vevőszolgálatunkon írásban (email-ben vagy faxon) teheti meg a megrendelés visszaigazolásától számított 24 órán belül. Amennyiben a webáruházban leadott megrendelését módosítani szeretné (termékeket hozzárakatni, kivetetni, mennyiséget módosítani, stb.), kérjük, jelezze igényét ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben a kért termék(ek) elérhető(ek) raktárról, megrendelését módosítjuk, és elektronikus levélben visszaigazoljuk azt az új fizetendő összeget.

Értékesítő által visszaigazolt, de a Vásárló által nem keresett és még ki nem fizetett érvényes megrendeléseket Értékesítő az utolsó visszaigazolás dátumától számított 15. napon törli, melyről Vásárlót automatikus üzenetben értesíti.

6. Szállítás
 
A szállítási határidő mindig az adott rendelés függvénye, átlagosan 1-3 munkanap, kivéve a kiemelt időszakokat (pl. akciós termékek és/vagy időszak miatt várható nagy érdeklődés), amikor a szállítási idő jelentősen meghosszabbodhat. Kiemelt akciók esetén regisztrált felhasználóinknak külön jelezzük, hogy az adott időszakban jelentősen megnövekedett szállítási időre lehet számítani. A webáruházban feltüntetett árak és feltételek Magyarország területére leadott megrendelések és kiszállítások esetén érvényesek. Külföldi címre nem szállítunk. Ha a közölt szállítási idő esetleg nem megfelelő, kérjük, hogy ezt a visszaigazolás megküldésétől számított 24 órán belül jelezni szíveskedjék ügyfélszolgálatunkon, hogy kérésének megfelelően tudjuk azt módosítani. Amennyiben a Termék nem érkezik meg Önhöz a várt időpontig, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a problémát azonnal kezelhessük.

FONTOS INFORMÁCIÓ SZÁLLÍTÁSI IDŐVEL KAPCSOLATBAN!
Kiemelt, akciós, vagy egyéb magas számú megrendelési időszakokban (pl. extra akciók, adventi hetek, Black Friday, stb.) a szállítási idő a beérkező megrendelések óriási száma miatt jelentősen, akár 2-3 héttel is meghosszabbodhat. Munkatársaink mindent megtesznek a megrendelések mielőbbi kiszállítása érdekében, de a hosszabbra nyúló szállítási idő miatt szíves türelmüket és megértésüket kérjük ezen időszakokban.

7. Személyes átvétel
 
A megrendelt áru személyes átvételére nincs lehetőség.

8. Szállítási költségek

A Termékek kiszállítása futárszolgálattal háztól-házig vagy csomagpontra, a rendelésben megadott magyarországi, belföldi címre történik hétfőtől péntekig, munkanapokon 8 és 18 óra között. A szállítási díj fix 749 Ft.

A szállítást szerződött partnereinkkel végezzük.

9. A vásárló megtekintési kötelezettsége

Vásárló átvételekor köteles a leszállított Termékeket mennyiség és minőség szerint átvenni, azok csomagolását ellenőrizni. A mennyiséggel, illetőleg olyan, a Termék csomagolását is érintő minőségi károsodásokkal kapcsolatos észrevételeket, melyek az átvételkor megfelelő gondossággal észlelhetők, csak akkor tudunk elfogadni, ha azt a szállítónak – jegyzőkönyv felvételével – jelzik a csomag átvételekor.  A mennyiségi és minőségi átvétel után Értékesítő reklamációt, csereigényt nem tud elfogadni. Amennyiben a csomagolást sérültnek ítéli, bontsa fel a csomagot és ellenőrizze az áru épségét. A Termékek átvételét követően csak olyan hibákra vonatkozó észrevételeket tudunk elfogadni, amelyek átvételkor megfelelő gondosság esetén sem lettek volna észlelhetők.

Értékesítő felelősségét kizárja az elháríthatatlan külső okból bekövetkező (megváltozott hatósági engedélyek, üzemzavar, vis maior stb.) szállítási hibákért.

10. Az ellenérték megfizetése / kedvezmények
 
A megrendelt Termékek ellenértékének megfizetése kizárólag utánvét formájában történhet
Értékesítő – jogosultsági foknak megfelelően – több árszintet alkalmazhat a webáruházban (pl. viszonteladói vagy törzsvásárlói ár) mely árszintek felhasználónkénti egyedi alkalmazása előzetes megegyezés feltétele (viszonteladói megállapodás megléte). Értékesítő ezen kedvezményeket kiemelt akciók esetén az ott feltüntetett kedvezményes árakból nem biztosítja, mellettük további kedvezményeket sem biztosít.

FIGYELEM! A számlák kiállítása távnyomtatással történik, azaz a csomagban vagy postai úton nyomtatott számlát nem küldünk, csak a vásárláskor megadott email címre, PDF formátumban.

Amennyiben Vásárló utánvételes fizetési módú megrendelése érvényes és feladásra került (azt igazolható módon nem töröltette Értékesítővel még feladás előtt), de a termék kiszállítása alkalmával mégis megtagadja a csomag átvételét és az ellenérték megfizetését, köteles Értékesítő költségeit (szállítási és csomagolási költség) az általa kiállított számla ellenében megtéríteni. Értékesítő a leszállított termékek tulajdonjogát a vételár teljes megfizetéséig fenntartja.

11. Garancia / Jótállás
 
Az általunk forgalmazott, nem egyszer használatos termékekre (rendeltetésszerű használat esetén) 12 hónap teljes körű garanciát vállalunk (kivéve azon termékek esetén, ahol ezt külön jelezzük).

Amennyiben a leszállított termékre Értékesítő jótállást (garanciát) vállalt, a jótállási időtartam alatt a termékhez kiállított jótállási jeggyel és a vásárlás tényét igazoló számla/nyugta (vagy annak másolata) ellenében érvényesítheti igényét Vásárló. Jótállás esetén a hibás teljesítésből eredő felelőssége alól Értékesítő akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a teljesítés után keletkezett, vagy a hiba nem rendeltetésszerű használat következménye.

Jótállási igény alapján a Vásárló:
– Elsősorban – választása szerint – javítást vagy cserét kérhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy az az Értékesítőnek a másik igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, és az igény teljesítésével az Értékesítőnek okozott kényelmetlenséget;
– Ha sem javításra, sem cserére nincs lehetőség, vagy ha az Értékesítő azt nem vállalja, vagy annak nem tud eleget tenni, a Vásárló választása szerint megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.

Szavatossági igények:
Értékesítő a szerződést hibásan teljesíti, ha a leszállított dolog a szállítás időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződében meghatározott tulajdonságoknak. Értékesítő mentesül a szavatossági felelősség alól, ha Vásárló a termék hibáját a szerződés megkötésekor ismerte, a hiba oka a szerződés megkötése után keletkezett, a hibát a termék rendeltetésellenes használata okozta.

Fogyasztói szerződések esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a szerződés megkötésétől számított 6 hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével, vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

Szavatossági igény alapján a Vásárló:
– Elsősorban – választása szerint – javítást vagy cserét kérhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy az az Értékesítőnek a másik igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, és az igény teljesítésével az Értékesítőnek okozott kényelmetlenséget;
– Ha sem javításra, sem cserére nincs lehetőség, vagy ha az Értékesítő azt nem vállalja, vagy annak nem tud eleget tenni, a Vásárló választása szerint megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.

A Vásárló a teljesítés időpontjától számított 12 hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait. Fogyasztói szerződés esetében a Vásárló a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét.
A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek – ide értve különösen az anyag-, munka-és továbbítási költségeket – az Értékesítőt terhelik. Fogyasztói szerződés esetében a felek ettől eltérő megállapodása semmis.

Jótállási, szavatossági igények bejelentése:
Vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását Értékesítővel írásban közölni annak ügyfélszolgálatán keresztül (info@2k20.hu). Értékesítő kijelenti, hogy a minőségi kifogások jogszerűségét minden esetben kivizsgálja.
Fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Vásárló felelős.

Célunk, hogy maximálisan teljesítsük Vásárlóink elvárásait, különös figyelmet fordítva az esetleges reklamációkra. Ennek szellemében minden problémás esetet lehetőség szerint a legrövidebb idő alatt igyekszünk orvosolni. A termékekre vállalt garancia Értékesítő telephelyén érvényes, így az ezzel összefüggésben felmerülő esetleges szállítási költségek minden esetben Vásárlót terhelik.

Amennyiben a kiszállított termékkel kapcsolatban valamilyen hibát, vagy azon sérülést észlel, mielőbb lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Legjobb szándékunk ellenére is kerülhet kiszállításra gyári hibás termék. Ebben az esetben a hibás terméket azonnal cseréljük (készlethiány esetén értékegyeztetéssel más termékre). A hibás termék visszaszállításának, és az új termék kiszállításának költsége ebben az esetben Értékesítőt terheli. Kívülről sérültnek tűnő csomag esetén kérjük, azt a szállító (futár) előtt bontsák fel és ellenőrizzék tartalmának sértetlenségét! Amennyiben a termékről felbontás után kiderül, hogy sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral. Az így megsérült Termék(ek) cseréjét a lehető legrövidebb határidővel díjmentesen lebonyolítjuk.

12. Elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet (rendelet) szerinti elállási jogát fogyasztó a megvásárolt termék (továbbiakban „Termék”) kézhezvételének napjától számított 14 nap elteltéig írásban vagy szóban, de indoklás nélkül gyakorolhatja, a Termék egyidejűleg történő visszaküldésével. Fogyasztó nem gyakorolhatja ezen jogát a természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okokból) nem visszaadható termékeknél (pl. kozmetikumok, egyedi megrendelésre készített termékek), ha a Vásárló azok eredeti csomagolását felbontotta.
Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (pl. a termék visszajuttatásának költségeit Eladó telephelyére). Értékesítő követelheti a Termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A Termék károsodása esetén egy külön megállapított, csökkentett vételár kerül visszafizetésre. Abban az esetben, ha a Terméket a Vásárló használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen Értékesítő részére visszajuttatni, az elállási jog nem gyakorolható. A vételár visszafizetésére a Termék visszaküldésétől számított 14 napon belül átutalással kerül sor a Vásárló által megadott bankszámla számra. Ezzel egyidőben Értékesítő az eredeti tranzakcióval kapcsolatban esetlegesen felmerülő szállítási díj visszafizetéséről is gondoskodik.

A rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat, mint természetes személyeket illeti meg, cégeket (jogi személyeket) nem. A Ptk. 8:1.§ 3. pontja szerint a fogyasztó nem más, mint „a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy”.

Az elállási joggal kapcsolatban részletes információkat EZEN AZ OLDALON olvashat.

13. Szerzői jogok

A 2k20.hu weboldal teljes egésze (szövegek, képek,  grafikák, animációk, videók stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így tartalmát, képeit, logóit kereskedelmi célokra másolni, módosítani, vagy terjeszteni a jogtulajdonos előzetes engedélye nélkül tilos!

14. Vitás kérdések

Ha problémát észlel online vásárlása során, azt jelezheti az Európai Bizottság új, Online Vitarendezési platformján keresztül.
Mire szolgál ez a honlap?

Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Ha a nemzeti jogszabályok lehetővé teszik, a kereskedők is nyújthatnak be panaszt a fogyasztókkal szemben a termékek vagy szolgáltatások online vásárlásával kapcsolatban.

Azok a vitarendezési testületek szerepelnek az online vitarendezési platform jegyzékében, amelyek megfelelnek bizonyos minőségi előírásoknak, és amelyeket a nemzeti hatóságok is elismernek.

Mit jelent az alternatív vitarendezés?

Ha Ön panaszt kíván tenni egy vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, nem kell feltétlenül bírósághoz fordulnia. Választhatja az alternatív vitarendezést. Alternatív vitarendezésnek tekinthető minden olyan eljárás, melynek révén a vitában álló felek peren kívül rendezhetik jogvitájukat. Ez azt jelenti, hogy Ön felkér egy semleges harmadik felet – hivatalosan bejegyzett vitarendezési testületet –, hogy közvetítsen Ön és az Ön által bepanaszolt kereskedő között. Különböző típusú vitarendezési testületek léteznek (közvetítők, választott bíróságok, ombudsmanok, békéltető testületek, fogyasztóvédelmi panaszbizottságok stb.), melyek egymástól eltérő módon járnak el: megoldást javasolhatnak panaszával kapcsolatban, előállhatnak mind Önre, mind a kereskedőre nézve kötelező megoldással, vagy egyszerűen csak egy asztalhoz ültetik a vitás feleket abból a célból, hogy kölcsönösen elfogadható megoldást találjanak. Az alternatív vitarendezési eljárások általában kevésbé hivatalosak, olcsóbbak és nem annyira időigényesek, mint a bírósági eljárások.

Mit jelent az online vitarendezés?

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

Portálunkon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Figyelem: az online vitarendezésre csak akkor van lehetőség, ha online vásárolt termékre vagy szolgáltatásra vonatkozóan kíván panaszt benyújtani.

A platform webcíme: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

15. Záró rendelkezések

Jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezései irányadók.

Vásárló kijelenti, hogy a jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat átolvasta, megértette, és azokat mint akaratával egyezőt elfogadta.

How long we retain your data

If you leave a comment, the comment and its metadata are retained indefinitely. This is so we can recognize and approve any follow-up comments automatically instead of holding them in a moderation queue.

For users that register on our website (if any), we also store the personal information they provide in their user profile. All users can see, edit, or delete their personal information at any time (except they cannot change their username). Website administrators can also see and edit that information.

What rights you have over your data

If you have an account on this site, or have left comments, you can request to receive an exported file of the personal data we hold about you, including any data you have provided to us. You can also request that we erase any personal data we hold about you. This does not include any data we are obliged to keep for administrative, legal, or security purposes.

Where we send your data

Visitor comments may be checked through an automated spam detection service.